Анкета

 

учасника міського етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів

„Джерело творчості”

 

ПІБ Гаврилов Ігор Олександрович
Місце роботи: Комунальний позашкільний навчальний заклад „Одеська станція юних техніків „Аматор”
Педагогічне кредо: Донести до серця кожної дитини знання, досвід і практичні вміння
Інноваційні форми роботи та технології, що використовую:  Отже, пристосовуючись до методики викладання сучасного заняття, я працюю над інтерактивними та проектними технологіями особистісно–зорієнтованого навчання. На мою думку, ці методи є дуже актуальними сьогодні, оскільки вони передбачають моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблем на основі аналізу обставин та відповідної ситуації, ефективно сприяють формуванню навичок і вмінь, створенню атмосфери співробітництва. Тільки тоді співпраця керівника гуртка з вихованцем здолає бар’єр і дасть результат. Готуючись до занять в гуртку, я ретельно продумую кожний етап заняття. Підбираю відповідну наочність, цікаві форми роботи. На мою думку, заняття не може існувати без сучасних інноваційних технологій. Я даю дітям завдання до попередньої підготовки: прочитати, продумати, виконати самостійні завдання. На занятті я використовую одну, дві інтерактивні вправи. Також я проводжу бліц – опитування.
 Власний особистий і педагогічний портрет: Відкрити вихованця, спираючись на фактичний рівень знань і життєвий досвід дитини, показати їй саму себе, способи творчого розвитку її сил, якостей, здібностей. Переконати, що всі чесноти, як і всі недоліки, залежать від неї самої, рівня її свідомості, вміння будувати своє життя. Щоб розкрити вихованця, потрібно організувати його практичну, рольову діяльність у соціумі.
Захопити вихованця означає викликати в нього потребу організувати себе для досягнення суспільно й особистісно-значущих цілей, даючи посильні завдання, не забуваючи похвалити дитину. Адже і невелика перемога над собою робить людину сильнішою.
Спрямувати вихованця на гідний, суспільно й особистісно-значущий шлях, що відповідає його реальним можливостям, допомогти оцінити себе і відповідно сприяти розвиткові інтересів до національних традицій, професійному самовизначенню і свідомому вибору професії.
Відкрити, захопити і спрямувати кожного вихованця на цікавий, змістовний особистісно й суспільно корисний і національно-патріотичний шлях самовдосконалення – моє завдання як керівника гуртка сьогодення.