Радіоелектронне конструювання

———————————————————————

Одним з основних завдань позашкільного виховання підростаючої молоді, є всебічний розвиток як вроджених, так і набутих здібностей і талантів, зокрема в технічному напрямку.

Технічна творчість підростаючої молоді, сприяє розвитку у неї креативних здібностей, прояву ініціативи і самодостатності, розвитку майстерності легкої орієнтації в світі техніки, що є невід’ємною частиною освіченості кожної сучасної людини.

radio_bar-01

Сергій Скліфасофській з ОККТ (ліворуч у червоному) хоче дати відповідь керівнику гуртка, Валентину Вікторовичу Барсукову, що до вторинної обмотці трансформатора.

У гуртках радіоелектронного конструювання Одеської Станції Юних Техніків «Аматор», одним з них керує директор закладу – Валентин Вікторович Барсуков, учні вивчають і освоюють на практиці основні правила і закони електротехніки, схемотехніки аналогових і цифрових пристроїв, знайомляться з застосуванням компонентів радіотехніки, електроніки та автоматики.

radio_bar-02

Костянтин Войтюк із ДНЗ “ОВПУ ТТХ”, учень школи № 32 Олександр Гайдайчук та Андрій Беркович з МКТФ займаються практичними роботами

radio_bar-03

Владислав Гержов, учень гімназії №5, спочатку виконує на персональному компьютерi креслення прінціпової схеми з вікорестуванням програми “Splan70”.

Учні отримують корисні знання з електротехніки та радіоелектроніки. Вони учаться читати радіоелектронні схеми, паяти нескладні електронні схеми з правильним підбором до них компонентів.

Частина процесу конструювання радіоелектронних пристроїв ведеться із застосуванням побудови принципових схем і друкованих плат на базі відповідних програм на персональному комп’ютері. Крім того ведеться навчання роботі з монтажним інструментом і вимірювальними приладами.

radio_bar-04

Учень гімназії № 5 Владислав Гержов починає виготовлення друкованої плати

radio_bar-05

На початку заняття. Учень гімн. № 5 Владислав Гержов, Гліб Черната з ОНВК 84, і також учні школи № 32 Олексій Корпусов та Валентин Мурін

radio_bar-06

Михайло Стрілець з інтернату № 2, намагається добре виконати слюсарну частину роботи

На заняттях хлопці збирають генератори звукових і світлових імпульсів, сигналізатори, підсилювачі звукової частоти, різну побутову автоматику і багато, багато іншого, з можливістю не тільки подальшої експлуатації, але і ремонтом, як створених самостійно пристроїв, так і виготовлених в промислових умовах пристроїв побутового застосування.

Крім того, гуртківці не тільки вивчають правила техніки безпеки при роботі з електричним струмом, нагрівальними приладами, монтажним інструментом, але і закріплюють отримані знання на практиці.

Заняття в гуртках допомагає учням покращувати знання шкільних предметів, розширює загальнотехнічний кругозір і залучає їх до соціально потрібної праці.

radio_bar-07

Учень школи № 80 Олексій Баканов відбирає деталі, а Деніс Гузей з ОККТ, знайшов у схемі знайомі позначення.

radio_bar-08

Учень школи № 96 Максим Чернов докладає закон Ома
(гарний наш “професор”)

Заняття проводять викладачі з багаторічним педагогічним досвідом. Завдяки їм, захоплення радіоелектронного конструювання може стати надійним стартом в освоєнні майбутньої професії. Нашим вихованцям легко не тільки легко вступити в середньо-спеціальні та вищі навчальні заклади, а й проходити там навчання за своїми спеціальностями.

—————————————————

radio_bar-g-01

 

Ми займаємось ось так

 

 

———————————————————————————————————

radio_bar-g-02

 

А ще й так

——————————————————

———————

 Це наш професор Максим, та його “винахід”

—————————————————————————-

radio_bar-09

У де кого, наприкинці заняття, маленький творчий раскардашік :)

—————————————————————————————————————–

 Вихованець гуртка, Владислав Кочетов, розповідає про триколірний світлодіод, способи підключення та одержувані результати.

—————————————————————————————————————–

 Вихованець гуртка, Влад Федоров, розповідає з чого складається 3-фазний мультивібратор, а також демонструє його роботу на прикладі самостійно зібраного пристрою.

—————————————————————————————————————–

 Вихованець гуртка, Влад Омелін, розповідає з чого складається фотореле, а також демонструє його роботу на прикладі самостійно зібраного пристрою.

—————————————————————————-

Гурток “Радіоелектронне конструювання-1” знаходиться за адресом:

вул. Космонавтів, 60-а (адміністративний корпус)